Ευρετήριο Άρθρου



Η άνοδος του βιοτικού επιπέδου των τελευταίων δεκαετιών συνέβαλε στην αύξηση του ενδιαφέροντος για την κατανάλωση «πράσινων» προϊόντων. Το γεγονός αυτό καταδεικνύει ότι οι καταναλωτές σε περιόδους οικονομικής ευμάρειας επενδύουν σε προϊόντα και υπηρεσίες που διασφαλίζουν τη μακρόχρονη υγεία τους, την εμφάνιση και ευεξία του σώματος και την αναζωογόνηση του πνεύματος. 
Η Ελλάδα, φυσικά, ως χώρα μέχρι πρότινος ευημερούσα, με πολίτες που απολάμβαναν ένα ικανοποιητικό κατά κεφαλήν ετήσιο εισόδημα, δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση σ’ αυτήν την τάση, και ακολούθησε πιστά το ρεύμα της εποχής. Τι συνέβη ωστόσο, αφότου η οικονομική κρίση έκανε αισθητή την παρουσία της στη χώρα μας; Αντίθετα με το αναμενόμενο, τα φυσικά προϊόντα διατροφής και προσωπικής περιποίησης ακολούθησαν αντίστροφη πορεία από αυτήν των υπολοίπων κλάδων της οικονομίας, σημειώνοντας εν μέσω κρίσης αξιοσημείωτους ρυθμούς ανάπτυξης! Αυτό σημαίνει ότι πλέον οι Έλληνες καταναλωτές έχουν υιοθετήσει μια «οικολογική» κουλτούρα τρόπου ζωής. Εκτός αυτού, έρευνες έχουν δείξει ότι η προσαρμογή σε ένα υγιεινό – παραδοσιακά μεσογειακό διατροφικό μοντέλο συντελεί στη σημαντική εξοικονόμηση χρημάτων! 
Αναμφισβήτητα, μεταξύ των αγαθών που μας προσφέρονται αφειδώς από την ελληνική φύση, και ξεχωρίζουν για τις ευεργετικές τους ιδιότητες για τη διατροφή και την περιποίησή μας, είναι τα Αρωματικά και Φαρμακευτικά Φυτά.