Σάββατο, 09 Νοεμβρίου 2013 09:38

Μίγμα προϊόντος

Γράφτηκε από 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Λίγες επιχειρήσεις παράγουν ένα μόνο είδος (μία γραμμή) προϊόντος ή υπηρεσίας, και σε μία τιμή (σε ένα βάθος). Στις περισσότερες επιχειρήσεις υπάρχουν πολλές γραμμές και πολλά βάθη. Το σύνολο των ειδών των προϊόντων που μια επιχείρηση προσφέρει, μπορούμε να το ονομάσουμε μίγμα προϊόντος.

Το μίγμα προϊόντος μπορεί να επεκταθεί με διάφορους τρόπους. Σε κάθε περίπτωση, οι πιθανές εναλλακτικές λύσεις / τα σενάρια που υπάρχουν προκειμένου να καθοριστεί το μίγμα προϊόντος που μπορεί να οδηγήσει στην καλύτερη απόδοση των προσπαθειών μας, είναι οι παρακάτω:


  • Αύξηση των πωλήσεων υπαρχόντων προϊόντων σε υπάρχουσες αγορές
  • Εκσυγχρονισμός των προϊόντων και πώλησή τους σε υπάρχουσες αγορές
  • Ανάπτυξη καινούριων προϊόντων για τις υπάρχουσες αγορές
  • Είσοδος με υπάρχοντα προϊόντα σε καινούριες αγορές
  • Είσοδος με εκσυγχρονισμένα προϊόντα σε καινούριες αγορές
  • Ανάπτυξη καινούριων προϊόντων για καινούριες αγορές
Διαβάστηκε 2013 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 09 Νοεμβρίου 2013 16:31
Σοφία Αντωνοπούλου

Διαχειρίστρια του AromaFarm.gr

Ιστότοπος: www.aromafarm.gr E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.