Σάββατο, 20 Σεπτεμβρίου 2014 17:13

Ιδέες για eshop

Γράφτηκε από 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)
Σας παρουσιάζουμε μερικές πρωτότυπες, αλλά και κλασικές ιδέες προϊόντων, που μπορούν να πωληθούν με επιτυχία μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.
1. Χειροποίητα είδη πρωτόγονης διατροφής
Ο διατροφικός κλάδος δε χάνει ποτέ τη δυναμική του, και πάντα υπάρχει περιθώριο για τη δημιουργία νέων προϊόντων. Η πρωτόγονη διατροφή είναι μια "μόδα", που μας γυρίζει 15.000 χρόνια πίσω, στην υγιεινή διατροφή της παλαιολιθικής εποχής!
Στη φωτογραφία απεικονίζονται οι "παλαιολιθικές" μπάρες δημητριακών YouBars, που πωλούνται ηλεκτρονικά.

2. Παπιγιόν
Όσο κι αν θεωρούμε αυτό το αντρικό αξεσουάρ αναχρονιστικό, οι έρευνες δείχνουν ότι οι αγοραστές παπιγιόν μέσω διαδικτύου έχουν τριπλασιαστεί τα τελευταία τρία χρόνια. Αυτό δείχνει μια αυξητική τάση, όχι απαραίτητα στους άντρες που φορούν παπιγιόν, αλλά στους άντρες που φροντίζουν την εμφάνισή τους και κάνουν ενδελεχή έρευνα προτού διαμορφώσουν τις ενδυματολογικές τους επιλογές.


3. Μαντίλι σακακιού
Η αντρική μόδα προσφέρει κι άλλες "e-shop" επιλογές.
Το μαντίλι σακακιού είναι ένα προϊόν, που με λίγη πρακτική εξάσκηση, μπορούμε να το φτιάξουμε και μόνοι μας.
Το γεγονός ότι τα παπιγιόν και τα μαντίλια δεν έχουν μεγέθη, όπως τα παντελόνια και τα πουκάμισα, τα καθιστά από τα πιο ευπώλητα είδη μέσω ίντερνετ. 


4. Ξύλινα γυαλιά ηλίου
Μια έρευνα για ξύλινα γυαλιά ηλίου στο σάιτ πωλήσεων Alibaba, μας επιστρέφει 22.603 προϊόντα από 555 παρόχους. Αυτό σίγουρα δείχνει ότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση.
Για να επιβεβαιώσουμε τις υποψίες μας, ψάχνουμε στο google για μοντέρνα αξεσουάρ. Φαίνεται ότι τα ξύλινα γυαλιά ηλίου είναι ένα νέο προϊόν με σταθερή ανάπτυξη χρόνο με το χρόνο.
Παρότι τα γυαλιά ηλίου "πάσχουν" από εποχικότητα, παραμένουν ένα ενδιαφέρον προϊόν.

5. Ξύλινα ρολόγια
Από το 2004 έως το 2012, το προϊόν αυτό σημείωσε αλματώδη ανάπτυξη. Τα τελευταία δύο χρόνια όμως, υπάρχει μια σταθεροποίηση, που μας προβληματίζει σχετικά με το αν η ζήτηση για το προϊόν αυτό έχει ήδη φτάσει στο αποκορύφωμά της.

6. Γυναικεία κολάν
Από τα γυναικεία αξεσουάρ, τα κολάν σε διάφορα σχέδια και χρώματα είναι τα δημοφιλέστερα προϊόντα για διαδικτυακές πωλήσεις.

7. Ηλεκτρονικά τσιγάρα και ηλεκτρονικά υγρά
Η αντικαπνιστική εκστρατεία έχει επιφέρει αύξηση στη ζήτηση μεθόδων εναλλακτικού καπνίσματος, και αυτό αντικατοπτρίζεται ολοκάθαρα στα "χτυπήματα" στο google.

8. Λάδι καρύδας
Οι ποικίλες χρήσεις του στη μαγειρική και την ομορφιά, η σπανιότητα και η πολυτιμότητά του, το καθιστούν ανάρπαστο στο διαδίκτυο.


9. Πράσινο τσάι σε σκόνη (Μάτσα)
Προέρχεται από την Ιαπωνία και δεν είναι διαδεδομένο στην Ελλάδα, όπου μπορούμε να το βρούμε κυρίως σε εξειδικευμένα καταστήματα τσαγιού. Η γευσιγνωσία του τσαγιού είναι ένας κλάδος με φανατικούς υποστηρικτές, που αναζητούν σπάνιες ποικιλίες και νέους συνδυασμούς.

Διαβάστηκε 2706 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 21 Σεπτεμβρίου 2014 09:18
Σοφία Αντωνοπούλου

Διαχειρίστρια του AromaFarm.gr

Ιστότοπος: www.aromafarm.gr E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.