Σάββατο, 12 Οκτωβρίου 2013 14:01

Μοδάτες συσκευασίες: Διαφάνεια

Γράφτηκε από 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Υιοθετώντας την τελευταία τάση της μόδας, που επιτάσσει την απλότητα, οι μεγάλες μάρκες, όπως τα Starbucks και η Nivea, έχουν εκμοντερνιστεί, αλλάζοντας προς το απλούστερο το σήμα τους. Άλλες μάρκες πάλι «εμβαθύνουν» ακόμη περισσότερο στην έννοια της απλότητας, αντανακλώντας την στα σχέδια συσκευασίας των προϊόντων τους, απομακρύνοντας τα περιττά υλικά και τα περίπλοκα σχέδια, και προβάλλοντας με χάρη τη διάφανη φορεσιά τους.

Η συσκευασία των κουφέτων Χατζηγιαννάκη αποδεικνύει την περηφάνια του κατασκευαστή για τα προϊόντα του. Συσκευασία λιτή σε κείμενο και πλούσια σε σχέδια.


Η χάρτινη συσκευασία των προϊόντων Pietro Gala συμπληρώνει τη φυσικότητά τους με παιχνιδιάρικο και χιουμοριστικό τρόπο, που τραβάει αναμφισβήτητα την προσοχή μας.



Αυτές οι αριστοκρατικές συσκευασίες για βότανα συνδυάζουν τα έντονα γράμματα με την πεντακάθαρη αποτύπωση του προϊόντος. Η μαγειρική έμπνευση ποτέ δεν ήταν πιο εύκολη και διασκεδαστική.



Το μικρό κέικ – σουφλέ είναι τόσο γλυκό και νόστιμο μέσα στην απόλυτη διαφάνεια της συσκευασίας του.



Χειροποίητα, φτιαγμένα με φροντίδα και αγάπη, τα μπισκότα Beurre & Sel δεν έχουν ανάγκη από περίπλοκα σχέδια. Η μοναδική ιστορία τους αρκεί.



Η Festina χρησιμοποιεί διάφανη συσκευασία αποδεικνύοντας την απόλυτη εμπιστοσύνη και ικανοποίηση που προσφέρουν τα προϊόντα της, τα οποία αυτοπροβάλλονται, χωρίς να χρειάζονται κάτι περισσότερο για να τραβήξουν την προσοχή σας.



Η μπύρα Bob Studio, συσκευασμένη σε διάφανο βάζο. Εάν η ασυνήθιστη συσκευασία της δεν καταφέρει να τραβήξει την προσοχή σας, το κάνει η ίδια η μπύρα.



Για τα μπισκότα Fruute, η συσκευασία είναι απλά ένα κάλυμμα, γι’ αυτό τα προϊόντα μιλούν από μόνα τους. Οι συσκευασίες δείχνουν υπέροχες, αλλά πιστεύετε ότι αυτά τα μπισκότα μπορούν να κάνουν τη διαδρομή από το κατάστημα μέχρι το σπίτι, χωρίς να θρυμματιστούν;



Ένα πράγμα είναι βέβαιο: μία μάρκα που έχει το κουράγιο να εκθέτει τα προϊόντα της, όπως πραγματικά είναι, αποδεικνύει ότι έχει πραγματική εμπιστοσύνη στην ποιότητά τους. Οι διάφανες συσκευασίες, όχι μόνο αφήνουν το προϊόν να μιλήσει από μόνο του, αλλά έχουν και τη δύναμη να καινοτομούν σε αγορές κατακλυσμένες από τα ίδια παλιά σχέδια και χρώματα.
Διαβάστηκε 2106 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 12 Οκτωβρίου 2013 18:58
Σοφία Αντωνοπούλου

Διαχειρίστρια του AromaFarm.gr

Ιστότοπος: www.aromafarm.gr E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.