Κυριακή, 20 Οκτωβρίου 2013 12:57

Πώς δημιουργούμε ένα νέο προϊόν;

Γράφτηκε από 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Σύμφωνα με τον Kotler, η δημιουργική σκέψη ακολουθεί τα τρία παρακάτω βήματα:
1. Διαλέγει ένα σημείο στόχευσης, που μπορεί να είναι οτιδήποτε στο οποίο θέλουμε να επικεντρώσουμε την προσοχή μας (π.χ. ένα πρόβλημα το οποίο θέλουμε να λύσουμε, ένας σκοπός να επιτύχουμε ή ένα απλό αντικείμενο, όπως τα λουλούδια)
2. Μια εναλλακτική μετατόπιση, δηλαδή μια διακοπή στη μέση μιας σκέψης με λογική ακολουθία. Π.χ. μια πιθανή εναλλακτική κίνηση από το γεγονός ότι τα «λουλούδια πεθαίνουν» μπορεί να είναι «λουλούδια που δεν πεθαίνουν ποτέ».
3. Κάνει μια σύνδεση, η οποία καλύπτει το λογικό χάσμα που δημιουργείται από τη μετατόπιση (π.χ. στο παράδειγμά μας, «τεχνητά λουλούδια»).
Διαβάστηκε 2188 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 20 Οκτωβρίου 2013 16:12
Σοφία Αντωνοπούλου

Διαχειρίστρια του AromaFarm.gr

Ιστότοπος: www.aromafarm.gr E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.